Meest gestelde vragen

Artikelen zoeken in de Webshop

 

Wat is de snelste manier om een product te vinden?

In de zoekbalk op de webshop van Amacoo kunt u, door middel van het invoeren van originele referentienummers of merknamen van erkende producten, gemakkelijk en snel producten vinden.

Vervolgens kunt u bij de meeste artikelen links in het scherm zoekfilters instellen zodat u een selectie kunt maken op basis van maat of andere attributen. 

 

Account op Amacoo

 

Hoe kan ik een account aanmaken op de webshop van Amacoo?

Rechtsboven op de webshop van Amacoo staat “Nieuw? Registreer nu”. Als u op deze tekst klikt wordt u doorgelinkt naar een een pagina waarop een gele button “Account aanmaken” staat, klik op deze button. Op de volgende pagina die verschijnt, kunt u uw gegevens invullen. Klik daarna op de gele button “versturen” en uw account wordt aangemaakt.

Ben ik verplicht om een account aan te maken als ik een bestelling wil plaatsen?

Nee dit is niet verplicht. Nadat u op afrekenen hebt gedrukt kunt aangeven of u een eenmalige bestelling wilt plaatsen en daardoor geen account wilt aanmaken, of dat u wel een account wilt aanmaken. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten kunt u dit aangeven nadat u op de gele button “Login” hebt gedrukt (rechtsboven aan de pagina).

Waar kan ik informatie over mijn geplaatste bestelling raadplegen?

Aan de rechterkant van uw scherm staat het winkelwagen met uw producten erin, het subtotaal en het aantal artikelen. Als alle producten in uw winkelwagen hebt kunt u op afrekenen drukken.

 

Winkelwagen 

Hoe kan ik producten toevoegen in mijn winkelwagen?

Zoek het product dat u wilt bestellen en klik vervolgens op “Meer info”. Op de volgende pagina die verschijnt kunt u het gewenste aantal aangeven en op de gele button “Toevoegen” drukken. De producten worden nu in uw winkelwagen geplaatst.

Hoe kan ik zien of alle producten in mijn winkelwagen leverbaar zijn?

Als u een product hebt toegevoegd aan uw winkelwagen, krijgt u alle producten te zien die u hebt toegevoegd en daarbij de levertijd. Als er bijlevertijd onbekend staat, neem dan contact op met de medewerkers van Amacoo via +31 (0)88 – 011 9000. (wij zijn telefonisch bereikbaar van 8:30 - 12:00)

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Als u nog niet hebt afgerekend kunt u ten alle tijde het aantal aan te passen of verwijderen in uw winkelwagen.

 

Levering

Wat is de levertijd van de artikelen die ik bij Amacoo bestel? 

Ga voor meer informatie naar: Bestellen

Wat zijn de bezorgkosten van Amacoo?

Ga voor meer informatie over onze bezorgkosten naar:  Bezorgkosten

Kan ik bestellingen ook op een ander adres laten leveren?

Dat is mogelijk, u kunt tijdens het afrekenen een ander adres opgeven.

Kan ik bestellingen ook afhalen?

U kunt uw bestelling nu ook gratis afhalen aan de:

 

Rondgang 10

5311 PB Gameren


Let op: Onze medewerkers zullen contact met u opnemen als uw bestelling gereed is en u de de goederen kunt komen afhalen.

 

Retourneren

Kan ik producten ruilen of retourneren?

Wanneer de geleverde artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u deze uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst retourneren. Ga voor de spelregels van de retourprocedure naar: Retourneren

 

Vragen over Productinformatie

 Ik heb een fout gevonden in de productinformatie, hoe kan ik dit zo snel mogelijk Amacoo laten weten?

Als u een fout in de content heeft gevonden op de webshop van Amacoo kunt u een mail sturen naar [email protected]. Amacoo zal de fout zo snel mogelijk aanpassen.

Waarom staat sommige content nog in het Italiaans?

De producten die Amacoo aanbiedt komen rechtstreeks uit Italië, hierdoor is het mogelijk dat sommige content nog in het Italiaans staat. Er wordt hard gewerkt aan de vertaling.

 

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met de medewerkers van Amacoo via +31 (0)88 011 9000 of via [email protected].

Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 08:30 - 12:00 uur